Η Νέα Σμύρνη, από τον Μύρωνα Στρατή!

ImageΣε αφιέρωμα της free press εφημερίδας Lifo o Mύρωνας Στρατής μιλάει για την πόλη μας και πιο συγκεκριμένα για τη γειτονιά του.

Μένω στον 4ο όροφο μιας πολυκατοικίας στην Άνω Νέα Σμύρνη. Η γειτονιά μου έχει μια ωραία «άπλα», είναι ήσυχη, έχει πράσινο και είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αεράτης γειτονιάς της Νέας Σμύρνης.

Η γειτονιά μου έχει σχετικά εύκολο πάρκινγκ (wooo hooooo!) και διαθέτει το απόλυτο highlight: κάθε Τετάρτη η λαϊκή αγορά της οδού Ελλησπόντου περνάει σχεδόν μπροστά από το σπίτι μου! Για μένα είναι τόσο όμορφο να έχω όλη τη φρεσκάδα και τη ζωή της λαϊκής σχεδόν δίπλα στην πόρτα μου.   Ανάγνωση του υπολοίπου άρθρου

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

ImageΟι εγγραφές στα επιμορφωτικά τμήματα του Πολιτιστικού Οργανισμού ξεκινούν την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013, στο γραφείο του Πολιτιστικού Οργανισμού, Ελ. Βενιζέλου 16, 7ος όροφος,-καθημερινά από 09:00 έως 14:00.

Τα επιμορφωτικά τμήματα απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενηλίκους.Πιο αναλυτικά: Ανάγνωση του υπολοίπου άρθρου